Wizz Air Kontakt

Wizz Air er et flyselskab, som man i praksis ikke kan komme i kontakt med. Officielt kan du kun bruge telefonnummeret 900 140 940 til en pris af 0,6 eur pr. minut. Opkald håndteres kun på engelsk.
Kontakt via sociale netværk er ikke mulig.
Er der nogen spørgsmål tilbage?
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til artiklen...
10 kommentarer
Er det virkelig umuligt at opdatere teksten? 1. Der er to telefonlinjer, 2. Der er ikke noget link til kontaktformularen, 3. Nogle gange kan Wizz kontaktes via Messenger.
Jeg vil ikke komme med dårlige nyheder, men hvis lufthavnsarbejderne strejker, har du ikke ret til kompensation fra Wizz. Hvis Wizz ikke har bekræftet aflysningen, må du hellere ringe til den lufthavn, du skal flyve til. Jeg forstår godt, at du er sur, men det her er Wizz.
Det ser ud til, at nogle flyvninger fra Grækenland ikke længere er tilgængelige på Wizz på denne dato. At ringe til lufthavnen vil sandsynligvis ikke være helt nyttigt - indtil Wizz aflyser det, kan disse flyvninger alligevel ikke ændres.
Når man bliver sur, bliver ens dømmekraft ofte forringet - ellers ved jeg ikke, hvorfor nogen vil skælde ud på Wizz på en helt fremmed hjemmeside og stadig kræve kompensation, som de ikke er berettiget til.
Og så er det sjove slut - den hysteriske græske kvinde gik fornærmet derfra.
Og det er lige blevet interessant :-)
Jeg forstår ikke, hvorfor kællingen overhovedet kom her for at klynke, når hun må have vidst, hvad der var på vej og hvorfor. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Samme her, jeg skal på 09:45-flyvningen den 28. februar fra Athen til Budapest, og så skal jeg skifte til Ryanair i Budapest til London. Jeg hører, at flyveledere strejker den dag. Jeg har ikke haft nogen kommunikation fra wizz air vedrørende flyaflysning, kan du venligst rådgive, hvis min flyvning vil blive annulleret.
Jeg havde min flyvning 7:55, jeg ankom kl. 5:00. Jeg havde gjort min check-in, og jeg ventede på, at gaten skulle åbne.
I 5 minutter gik jeg for at tage en flaske vand, og de fortalte mig, at gaten var lukket og ikke lod mig komme igennem. de fornærmede mig, hævede stemmerne og var meget uhøflige.
Det var en meget dårlig oplevelse, og jeg nåede ikke mit fly.
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Det er dette hotel
AU Hotel - Zayed International Aiport - beliggende i transitområdet - kræver boardingkort til videre rejse
Vi har booket et hotel i Budapest lige ved lufthavnen. Hotellet skrev til os, at hvis man går udenfor, kan vi ikke komme ind, og vi er nødt til at kontakte vores flyselskab, kan du hjælpe os?
Hvad er det for et hotel?

Hvordan tror du, at rejseserveren vil hjælpe dig?
Måske ville nogen endda bidrage med råd, hvis hun ikke sparede på detaljerne. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Det er dette hotel
AU Hotel - Zayed International Aiport - beliggende i transitområdet - kræver boardingkort til videre rejse
Hotellet bad mig om at kontakte rejseselskabet, for hvis jeg ikke nåede frem til hotellet, og vi kører længere, end vi skal, kan vi angiveligt ikke komme tilbage til hotellet.

Ifølge Booking ligger hotellet i Terminal A, finger D, ved siden af Pearl Lounge, bag immigrationen.
Det er ikke i Budapest, men åbenbart i Abu Dhabi. Er jeg den eneste, der ser Budapest i det første indlæg?

Naturligvis. AUH er overrasket. Jeg har en fornemmelse af, at intervieweren ikke har forstået, hvor hun skriver før nu.
Så bortset fra det med ikke-Budapest kan jeg ikke engang forstå, hvad spørgerens problem er. At hun missede indgangen til hotellet i transit? Er hun overhovedet i transit? Men nu ved jeg i det mindste, at hun flyver BUD-AUH med Wizz. 😆
Det ser ud til, at hun flyver et sted længere væk og tilsyneladende har en overnatning i Abu Dhabi, som hun har booket dette hotel til. Og - fantasien arbejder - måske har hun en længere mellemlanding og ville se byen, før hun faldt i søvn.
Men jeg ved stadig ikke, hvad problemet er.
Ja, jeg begik en fejl, og med alle hotelarrangementerne i Budapest i dag blev jeg forvirret og skrev ikke Abu Dhabi, men Budapest. Hotellet skrev, at jeg ikke kan gå gennem immigrationen, fordi jeg ikke kan komme til hotellet længere, så jeg er nødt til at kontakte flyselskabet for at få fat i min bagage før tid. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan dette vil fungere, og hvor jeg skal håndtere disse detaljer med flyselskabet. Tak for alle oplysningerne.
Så det er en transit-non-transit med separate billetter (i bedste fald) og behov for at tjekke bagagen ind igen, men det burde ikke være noget problem, hvis man tager tilbage på en anden billet - hvis der er en. Den anden mulighed er simpelthen ikke at medbringe indchecket bagage. Og endelig: Wizzair har en telefonlinje (det er ganske vist ikke billigt).

Eller tage et andet hotel?
Måske kunne det aflyses...
Jeg har booket en flyvning, som jeg har tilføjet et WIZZ CLUB-medlemskab til, men WIZZ CLUB-medlemskabet er ikke blevet anvendt på denne flyvning! Hvad skal jeg gøre for at gøre dette betalte abonnement aktivt?
"€10.00 rabat på flybilletter fra €19.99"
Hej, hvordan går det?
Hvordan kan jeg foretage en flyændring.
Jeg kan ikke finde en kontakttelefon
Helst på nettet. Telefonen vil koste dig dyrt. www.wizzair.com Nummeret står i hjælpesektionen. Også i appen.
Jeg indgav et krav om tilbagebetaling. Inden for to dage modtog jeg syv identiske breve fra WIZZ AIR, hvor de bad om en scanning af betalingsdokumentet. Jeg besvarer brevene med det samme, men de bliver ved med at sende dem til mig. Hvad skal jeg gøre?
Opret nye klager via formularen. Og hvis det ikke virker, skal du kontakte den relevante lokale myndighed. Wizzair har et stort repertoire af undvigemanøvrer.
Har nogen fået penge tilbage fra Wizz?
Du skal beskrive den specifikke situation.