Wizz Air er et flyselskab, som man i praksis ikke kan komme i kontakt med. Officielt kan du kun bruge telefonnummeret 900 140 940 til en pris af 0,6 eur pr. minut. Opkald håndteres kun på engelsk.
Kontakt via sociale netværk er ikke mulig.
Wizz Air er et flyselskab, som man i praksis ikke kan komme i kontakt med. Officielt kan du kun bruge telefonnummeret 900 140 940 til en pris af 0,6 eur pr. minut. Opkald håndteres kun på engelsk.
Kontakt via sociale netværk er ikke mulig.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til artiklen...
Hej, jeg har en reservation Sofia-Malaga-Sofia med nummeret B***2P, men den e-mail, jeg har registreret hos wizzair, er blokeret. Jeg vil gerne efterlade en anden e-mail, hvortil dokumenter relateret til disse flyvninger vil blive sendt til mig. ivanovaislra@abv.bg Tak på forhånd!
Og hvorfor skriver du det her på et rejsesite? Skriv til flyselskabet, og slet det her, før nogen gør noget ved din reservation.
Dette er resultatet af eksper... undskyld, innovation; nu kommer der ud over tjekkiske og slovakiske fjolser også udenlandske fjolser hertil. 😆
Det er virkelig en kvalitetsinnovation. Som om de eksisterende instatroubes ikke var nok.
Godaften, alle sammen,
Jeg skal flyve fra Athen til London om et par dage, og jeg ville spørge, om de nye regler, der kom i begyndelsen af september, om at man må have 8 kg håndbagage med for alle flyselskaber, gælder?
God aften Jeg glemte min kuffert i Dubai lufthavn, jeg tjekkede den ind, men jeg kunne ikke gå ombord på 9/09/2024, så jeg vil gerne vide, om min kuffert stadig er der, og hvis det er muligt, send mig en gendannelse, tak Jeg har et presserende behov for mit tøj, der er inde i min kuffert Gud hører til er inde i min kuffert, hvis du er wizin-selskab ser min besked, send mig en besked på min e-mail carmodasilva27@gmail.com
Totalt meningsløst indlæg.
tak for linket til klagen, jeg indgav en billet i sagen om en fejl under betaling, afventer bankoverførsel
https://wizzair.com/cs-cz/inform...-stiznosti
Min besked på engelsk (jeg skrev EN i formularen)
Hej, jeg betalte for billetten den 9/11 fra min bankkonto. Flyvningen var i min profil i betalingsprocessen indtil i dag, i dag forsvandt den. Kan du venligst tage et kig på det? Jeg vedhæfter betalingsbekræftelsen nedenfor. Min forespørgsel drejer sig om en returflyvning med bookingkode XXXXXX. PRG > LCA 16.10.2024 retur LCA > PRG 22.10.2024.
Anmodningen/klagen er indgivet, jeg har modtaget e-mailbekræftelsen, og nu venter jeg, jeg har hverken pengene eller billetten endnu.
Som jeg kender Wizzair, vil de højst refundere dine penge inden for et par måneder, og du kan selv købe billetten igen, ideelt set (for Wizz) meget dyrere.
Og den gyldne regel er: Hvis du kan, skal du ikke flyve med Wizz, og hvis du ikke kan, skal du ALDRIG betale med overførsel.
Hej Jox, vi flyver til LCA (Larnaca) fra PRG, den eneste jeg kunne finde var Wizz. Telefonlinjen til Tjekkiet 900 014 809 i EN fungerer, men sørg for at du har tilladelse til at ringe til 900-linjer. Det havde jeg ikke med Gomobil, og det kunne ikke engang slås til i den faste pris. Tonen var som optaget, og jeg troede, at linjen ikke var i brug, desværre fik det mig til at forsvinde fra bookinger under den flyvning. Jeg prøvede og brugte et andet SIM-kort med kredit (jeg kunne ikke få 14.000 pr. minut). Jeg fik at vide, at fejlen var på Wizz' side, og at betalingen derfor ikke blev parret. Operatøren ser klagen og vil refundere pengene til min konto. Den bortfaldne booking (ikke længere?) kan ikke fornyes. Hvis jeg havde ringet, før min flyvning forsvandt, ville operatøren måske have parret den, hvem ved. Jeg købte derefter billetten til flyvningen med wizz igen (via booking.com, det var lidt billigere) og betalte med kort. Det gik OK, jeg betalte bare 3.000 (+20%) mere.
900-telefonlinjen vil altid være i drift. 😆 Det er mere et spørgsmål om, hvorvidt den anden, lokale linje fungerer ordentligt.
3000 - en lidt dyr lektion efter min smag.
Jeg læste for nylig om en person, der fik at vide af Gotogate (billetsælgeren på Booking), at der ikke var noget, de kunne gøre ved billetten (lidt småpenge), så jeg ville heller ikke forsøge at spare penge på den måde.
Jeg bestilte et fly til Rumænien, og jeg gik en måned før check-in åbnede for at vælge et sæde på flyet, og jeg satte en kortbetaling ind, som jeg ikke havde nogen balance i. Nu står der underbetalt betaling -9 euro, og jeg kan ikke gøre noget andet for at løse dette. Den telefon, de har, der starter med 900, jeg ved ikke, hvordan den fungerer, opkaldet når et punkt, og så lægger telefonen på.
Der er en kontaktformular på hjemmesiden, og du kan også læse hjælpesektionen om deres hjælpelinje.
Hvad med at prøve at skifte sæde og gå igennem bestillingen fra begyndelsen? Systemet burde give dig mulighed for at udligne forskellen.